the latest toughs.

fyrtioett.

Kategori: tv.

 
 
dagens nörderi:
 
 
the following 1x15 - säsongsavslutning! alla dör! eventuellt. parker dog åtminstone. av de som man inte vet om de överlever så är det väl störst sannolikhet att claire dör, om någon av dem nu ens gör det. de skulle aldrig någonsin göra sig av med kevin bacon, det kan jag inte tänka mig. och dessvärre tror jag inte att de tog livet av joe caroll heller, även om det hade varit riktigt vågat och oväntat (dvs. bra) om de gjorde det. men allt som allt, en stabil första säsong. ska bli intressant att se vad de gör av nästa säsong, som ska bli väldigt annorlunda sägs det, med eller utan joe.
 
game of thrones 3x07 - återigen, så mycket och så många och jag får kontrollbehovspanik av det. det här avsnittet gick dock an ganska bra. tycker synd om såväl tyrion och sansa som shae. de är ändå några av de mer sympatiska karaktärerna, så det är en jobbig situation för alla inblandade. och apropå jobbig situation, theon! undrar om de verkligen kastrerade honom. och daenerys var awesome som vanligt. robb var intressant för första gången någonsin. i övrigt inte så mycket som egentligen förde något framåt. intressant maktdemonstration mellan joffrey och tywin vid tronen dock.
 
teen wolf 3x02 - sommarens guilty pleasure. det är kanske inte den mest högkvalitativa tvserien som finns, men det gör mig inget. älskar isaac och det faktum att han ska få mer utrymme den här säsongen. i övrigt saknar jag lite kvinnliga karaktärer. allison var ju badass när hon var hunter, men de dagarna verkar vara long gone. och sista scenen, ska lydia spendera en hel säsong till med att vara komplett bananas?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: