the latest toughs.

fyrtionio.

Kategori: allmänt.

 
 
har haft fullt upp den senaste tiden. så fullt upp en sjukskriven människa kan ha åtminstone. vad jag gjort:
 
 
- haft mitt årliga häng med michael. (han bor ju i umeå.) vi drack kaffe på barista, där han fick bära min kopp eftersom jag var så skakig att jag hade spillt ut allt på golvet. (gotta love biverkningar!) sen gick vi en promenad och michael skulle doppa fötterna och jag var fullkomligt övertygad om att han skulle ramla och slå ihjäl sig ungefär. (gotta love tvångstankar!)
 
michael.
 
 
- jona har flyttat in här lite halvpermanent, vilket är himla fint. vi har bland annat spelat obscena mängder tv-spel, sett på film, haft lostmaraton (bara fem avsnitt kvar nu!), grillat, druckit öl och kastat frisbee. 
 
anne och jona kastar frisbee.
 
 
- har även hängt med alex och jonas och carola. allt som allt, en väldigt, väldigt bra vecka som gett mig en hel del gällande hur jag ska göra för att må bättre. 
 
 
gladast av alla för att jona är här är nog åke. nu finns det ännu fler att gosa med! 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: