the latest toughs.

två.

Kategori: tv.

jag känner att det är väl likabra att outa mitt enorma tv-nörderi redan nu. jag följer löjligt många tv-serier, både "live" och genom att plöja dvdboxar. (mitt senaste maratonprojekt är lost som jag påbörjade i julas, är dock inte klar än).
 
just nu ser jag fram emot två serier med skräckblandad förtjusning, dock av väldigt olika anledningar. den första är hannibal, av bryan fuller (som gjorde fantastiska pushing daisies). den skräckblandade förtjusningen gäller i detta fall att jag är så fruktansvärt lättskrämd. men samtidigt tror jag att det kommer vara riktigt bra, och att mads mikkelsen kommer vara perfekt som hannibal lecter. trailer:
 
 
 
den andra serien är inte en ny serie, utan en fortsättning. nämligen min favoritkomedieserie of all time, arrested development. den sändes mellan 2003 och 2006 och sen la fox ner den. nu har den dock plockats upp för en ny säsong av netflix. och här är den skräckblandade förtjusningen lite annorlunda. jag är så glad att det får en fortsättning, men är också livrädd för att det ska bli pannkaka av det hela. nyligen släpptes en promobild med taglinen: try to contain yourself. (i vanlig arrested development-anda).
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: