the latest toughs.

sexton.

Kategori: tv.

 
 
mitt senaste tv-tittande:
 
vikings 1x07 - känner att den engelska kungen fick skylla sig själv lite när han försökte lura dem. det är intressant, för man "hejar på" och sympatiserar med ragnar och övriga vikingar, när man egentligen vet att det finns inga good guys i den här historian. (antar att den känslan kommer bli ännu mer påtaglig när jag börjar se dexter.) jag gillar verkligen ladgerda, hoppas att hon får mer utrymme i de återstående avsnitten. och hoppas också på att få se ragnars och athelstans relation utvecklas mer. 
 
the following 1x08 - mycket intressant att se joe i sitt lilla sekt-hus istället för i fängelset. att han och emma skulle ligga med varandra var ju inte direkt någon högoddsare. scenen när joe tar livet av charlie var något av det mest absurda jag sett på tv på länge. men det passade in i sammanhanget och visade bara hur sjuka dessa människor faktiskt är. 
 
veep 2x01 - jag är glad att andra säsongen börjat och den började minst lika bra som den förra slutade. julia louis-dreyfus är en helt fantastisk människa och hon passar så himla bra i rollen som selina. 
 
mike: -you can't reason with him, it would be like explaining supertramp to a comodo dragon.
selina: -i don't know what those words mean, mike. are you in the middle of some sort of an aneurysm?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: